Begrijpen van je uitdaging
Een grondige verkenning is essentieel voor elke uitdaging. Tijdens de verkenning brengen we samen in kaart welke uitdaging je hebt in customer excellence. Soms ligt dat voor de hand (gebrek aan kennis/tijd/middelen) maar heel vaak speelt er meer op verschillende niveaus en is de situatie ingewikkelder dan op het eerste oog lijkt. Met die informatie stellen we samen vast welke uitdaging er ligt, waarom verandering nodig is en wat deze jou moet gaan brengen.
Jouw route
Met de inzichten uit je verkenning weet je wat verandering je kan brengen. Nu is het tijd om keuzes te maken in je bestemming. Wat is de stip op de horizon? Binnen welke termijn? Wat voor een bedrijf wil je zijn en wat gaan je klanten hiervan merken (anders dat wat ze nu merken)? Met het antwoord op deze vragen bepaal jij je bestemming en de stappen die hierin nodig zijn.
CX Route
Met het afronden van een goede verkenning en bepalen van je bestemming heb je de basis gelegd om je CX route te bepalen. Een route waarmee je je organisatie richt op de klant en waarmee je jouw merkidentiteit en klantbeloften waarmaakt in elke klantcontact en kanaal. Net even anders, warm en vertrouwd. Ik noem dit het leveren van 100% klantgeluk :-)
Op weg naar 100% Klantgeluk
Je organisatie richten naar de klant is een reis. Soms over bekend terrein maar vaak ook een reis die onverwachte wendingen neemt. Dan is het fijn om een CX bestemming en route (strategie) te hebben die dient als een reisgids. Naar de bestemming die jij met je bedrijf voor ogen hebt.
Over Sylvia
Bedankt voor je bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van je bericht. Probeer het later nog eens.