Diensten


Start met CX op jouw manier

Jouw merk verpakt in bijzondere klantervaringen. 

Meer impact, meer binding & positieve reviews.

Services  

Voor ondernemers en organisaties die  meer impact willen maken door te groeien in merkbeleving.

01

Merkbeleving

Maak je merkidentiteit tastbaar vanuit je missie, visie en kernwaarden. Met meetbare, concrete  doelstellingen en meetvariabelen.

02

CX Strategie

Ik help je om  een duurzame CX strategie te ontwikkelen waarmee je werkt aan binding met je klanten en  medewerkers vanuit je missie.

03

Communicatie

Workshops over klantbeleving en interne cultuur. Laat je missie spreken en geef samen betekenis aan kernwaarden tijdens inspiratie- en brainstormsessies.

04

Digitale producten

Templates, trainingen en tools voor medewerkers op alle lagen in je bedrijf. Maatwerk in-company opleidingen  zijn ook mogelijk.

Aanpak

Samen Doen

Omdat iedereen bijdraagt aan 100% klantgeluk

Begrijpen van je uitdaging

Een grondige verkenning is essentieel voor elke uitdaging. Tijdens de verkenning brengen we samen in kaart welke CX-uitdaging je hebt in merkbeleving. Soms ligt dat voor de hand (gebrek aan kennis/tijd/middelen) maar heel vaak speelt er meer op verschillende niveaus en is de situatie ingewikkelder dan op het eerste oog lijkt. Met die informatie stellen we samen vast welke uitdaging er ligt, waarom verandering nodig is en wat deze jou - en vooral je klanten, moet gaan brengen.

Jouw route

Met de inzichten uit je verkenning weet je wat verandering je kan brengen. Nu is het tijd om keuzes te maken in je bestemming.  Wat is de stip op de horizon? Binnen welke termijn? Wat voor een bedrijf wil je zijn en wat gaan je klanten hiervan merken (anders dat wat ze nu merken)? Met het antwoord op deze vragen bepaal jij je bestemming en de stappen die hierin nodig zijn.


CX Route

Met het afronden van een goede verkenning en bepalen van je bestemming heb je de basis gelegd om je CX route  te bepalen. Een route waarmee je je organisatie richt op de klant en het gevoel dat je wilt geven vanuit je merk.  Met concrete acties zodat je klanten in elke interactie en kanale JIJ ervaren; het merk waar jij voor staat. Net even anders, warm en vertrouwd. Ik noem dit het leveren van 100% Merkbeleving.

Op weg naar 100% Klantgeluk

Je organisatie richten naar de gewenste beleving is een reis. Soms over bekend terrein maar vaak ook een reis die onverwachte wendingen neemt. Dan is het fijn om een heldere  bestemming in de vorm van de gewenste Merkbeleving te hebben en een CX-strategie  als een reisgids (hoe kom ik op die eindbestemming?). Zodat je groeit naar het onderscheidend merk dat jij wilt zijn.

Over Sylvia

Ik geloof dat de wereld mooier wordt als er elkaar écht zien. In een tijd van snelheid, digitalisering en standaardisering geloof ik in merken die persoonlijk, warm en betekenisvol zijn.


Magnefiek is mijn bijdrage aan die beweging; door communicatie, strategie en merkbeleving te combineren, help ik ondernemers en organisaties het verschil te maken.


Niet door hard te roepen maar échter te zijn.


Klein gebaar. Groot effect.


Dat is voor mij Magnefiek.

Dat is

#MIJNWAAROM